Zlepšovanie riadenia kvality
Uplatnenie zákazníckych princípov vnútri každej organizácie pomáha zvyšovať pridanú hodnotu a rozvíjať konkurenčné výhody.
Náš tím konzultantov je pripravený implementovať moderné postupy manažmentu kvality tak, aby nezaťažovali zbytočnou administratívou zamestnancov vašej organizácie.
Hlavné produkty
- Audity systému manažmentu kvality.
- Zjednodušenie a zefektívnenie byrokratických systémov riadenia kvality.
- Implementácia postupov a techník manažmentu kvality.
- Zaistenie manažmentu kvality formou outsourcingu.
- Tvorba „štíhlej“ organizačnej dokumentácie.
Typickí zákazníci
- organizácie budujúce systém manažmentu kvality,
- manažéri organizácií, ktorí chcú zlepšiť kvalitu poskytovaných služieb a produktov,
- organizácie, ktoré nie sú spokojné s existujúcim systémom manažmentu kvality,
- organizácie, ktoré sa pripravujú na certifikačné audity.
Prínosy riešenia
- zvýšenie zákazníckej spokojnosti,
- rast zákazníckej lojality,
- zníženie nákladov na nekvalitu,
- zníženie administratívnej záťaže,
- zlepšenie kontroly.